1.Żar ciała 7/10 2.Kocham cię na zabój 7/10 3.Wyatt Earp 6/10 4.Silverado 6/10 5.Francuski pocałunek 5/10 6.Łowca snów 3/10
W jego 5 filmach gra właśnie ten słynny aktor...
"Dreamcatcher" był nawet udany...
Trzymam kciuki za Episode VII.
Napisał scenariusze do "Star Wars" i "Indiana Jones", ponadto ma na koncie reżyserskim kilka niezłych produkcji. Może ten facet nie jest jakimś cudownym dzieckiem kina, ale na pewno wie, jak należy kręcić dobre filmy.